[Pyoraily-lista] sepeli

kirsikka.siik at kolumbus.fi kirsikka.siik at kolumbus.fi
Ke Helmi 6 08:30:29 EET 2008

Hei!
Asia on akuutti Tampereen seudulla. Minulle soitti mieshenkilö, joka on pyöräillyt Tampereella jo 20 talvea, muttei vielä koskaan joutunut paikkaamaan renkaitaan viidesti saman kuun aikana kuten tänä talvena...

Olen kuullut, että pyöräilijät ovat tehneet sepelistä valituksia Tampereen kaupungille ja vaatineet korvauksiakin, mutta toistaiseksi asia on kaikunut lähinnä kuuroille korville.

Sen sijaan keskustelu pyöräilijöiden turvallisuudesta talvella, kun suuri osa erotelluista kevyen liikenteen väylistä muuttuu kustannussyistä yksinomaan jalankulkijoille varatuiksi väyliksi, on ottanut hyvin tuulta. Toivottavasti edes tällä saralla talvipyöräily helpottuu!

Kirsikka Siik
pj, Tampereen polkupyöräilijät ry