[Pyoraily-lista] Pyöräparkit ja Euroopan tuulia

Hirvonen Matti matti.hirvonen at kuntaliitto.fi
Pe Marras 10 16:05:05 EEST 2008

Terve hyvät pyöräilyn ystävät!

Tässä tiedoksenne pari ajankohtaista asiaa.

Bicycle Parking Manual
Uusi opas pyöräparkkien suunnitteluun ja tason nostamiseen on ilmestynyt. Englanninkielisen loistavin valo- ja piirroskuvin höystetyn oppaan laajuus on peräti 100 sivua. Tekijänä on Dansk Cyclist Forbund yhteistyössä tanskalaisen pyöräparkkien valmistajan kanssa. Painettua versiota on lähetetty 5000 kappaletta ECF:n (European Cyclists Federation) jäsenjärjestöille eri puolille Eurooppaa ja sitä voi tilata lisää osoitteesta http://www.veksoe.com/5/web.asp
Sähköinen versio on käytettävissä osoitteessa: http://www.vextra.dk/Log/USERFILES/Bicycle_Parking_Manual_10MB.pdf

Pyöräilyhankkeita ja -politiikkaa Euroopassa