[Pyoraily-lista] Työmatkapyöräilijä hymyilee!

Pe Apr 23 12:55:48 EEST 2010

Hyvä pyöräilyn ystävä,

Kilometrikisan startti lähestyy ja oma joukkue kannattaa ilmoittaa nyt mukaan osoitteessa http://www.kilometrikisa.fi/site. Kisan ylivoimaisesti tärkein tavoite on edistää pyöräilyä innostamalla lisää ihmisiä työmatka- ja arkipyöräilyyn. Sen takia toivonkin, että näytätte esimerkkiä ilmoittamalla oman työpaikkanne tai muun yhteisönne kisaan ja haastatte samalla muita tahoja mukaan. Liitteenä kisan flyeri ja juliste, jota voi printata esim. kahvihuoneen seinälle sekä tekstiä jota voitte käyttää hyväksenne tarpeen mukaan.

Pyöräilyn iloa!

Matti Hirvonen

****************
Kilometrikisa polkaistaan käyntiin Pyörällä töihin -päivänä 11.5.2010

Tee kevään paras pyöräilyteko ja ilmoita oman työpaikkasi joukkue mukaan jo nyt! Kisa on käynnissä 11.5. - 30.9. ja sen aikana arvotaan joka kuukausi loistavia palkintoja kaikkien osallistujien kesken. Kilometrikisa on yritysten, työyhteisöjen, osastojen, yhdistysten, seurojen tai minkä tahansa joukkueiden välinen leikkimielinen kilpailu, jossa osallistujat kirjaavat pyöräilykilometrejään ylös ja kartuttavat oman joukkueen kilometrisaldoa. Vuonna 2009 poljettu Kilometrikisa tuotti hauskuutta ja virkistystä 216 joukkueelle ja 2116 henkilölle, jotka polkivat yhteensä huikeat ja ennätykselliset 1 986 596 kilometriä. Kilometrikisasta on tehty tänä vuonna myös mobiiliversio, joten tulosten lisääminen hoituu kätevästi matkapuhelimellakin osoitteessa http://m.kilometrikisa.fi/.

Joka kuukausi arvotaan mm. Bike Planetin lahjoittama Z- Bike Happy -polkupyörä sekä lajitelma laadukkaita pyöräilyvarusteita, 5 kpl Fillarikonsulttien lahjoittamia Globe Hope -satulasuojia ja 3 kpl Liikutin-palvelun lahjoittamia Kunnon Paketteja, jotka sisältävät 3-4 liikuntaohjelmaa 6 kk:n ajaksi. Kisan loputtua parhaat ja aktiivisimmat joukkueet palkitaan erikseen sekä arvotaan kaikkien osallistujien kesken palkintoja kuten Helkaman polkupyörä (arvo noin 600 €) sekä pyöräilyvarusteita. Kilometrikisan on kaikille osallistujille maksuton ja sen järjestävät Pyöräilykuntien verkosto ry ja Suomi Pyöräilee -kampanja.

Sarjat, joiden voittajajoukkueet palkitaan:
Piensarja (alle 25 osallistujaa)
Suursarja (yli 25 osallistujaa)
Paras parantaja (viime vuonna osallistunut joukkue, joka parantaa tulostaan eniten)
Paras innostaja (eniten osallistujia ja kilometrejä suhteessa koko henkilöstön määrään)
Paras kunta (kunta joka onnistuu saamaan eniten työntekijöitään mukaan suhteessa henkilöstön määrään)

<http://www.pyoraillensuomessa.fi/>
URL: http://listserv.kuntaliitto.fi/pipermail/pyoraily-lista/attachments/20100423/dc67c8c1/attachment-0001.htm
Nimi: Kilometrikisa_flyer.pdf
Tyyppi: application/pdf
Koko: 1136095 bytes
Kuvaus: Kilometrikisa_flyer.pdf