[Pyoraily-lista] Suomi Pyöräilee -tietoisku pe 5.3. klo 12-14

Mon Helmi 22 17:54:43 EET 2010

Terve!

Pyöräily on ihmisen parasta aikaa ja polkupyörä planeetan paras kulkuneuvo. Tervetuloa Suomi Pyöräilee -tietoiskuun perjantaina 5.3. klo 12.00 - 14.00 Helsingin Messukeskuksen Auditorioon kuulemaan ajankohtaisimmat asiat ja uusimmat innovaatiot pyöräilyn edistämisen avarasta maailmasta. Suomi Pyöräilee -tietoisku on maksuton kahden tunnin miniseminaari, jonka aluksi julkistetaan ja palkitaan Vuoden pyöräilykunta 2010 ja avataan uusi Vuoden polkupyörä 2010 -kilpailu.

Esityksissä kuullaan mm. miten uusin tieto ja menestystarinat Euroopan huippupyöräilykaupungeista sovelletaan kuntien käyttöön Suomessa, kuinka viestintätekniikan avulla mahdollistetaan aito vuorovaikutus pyöräilijöiden ja virkamiesten välillä pyöräilyolosuhteiden parantamisessa ja kuinka VR kehittää pyörien kuljetusta ja muita palveluitaan pyöräilijöille. Pyörämatkailuun sukelletaan EuroVelo -reittien ja Iron Curtain Trailin kautta sekä eksoottisenpana bonusnumerona nautitaan muutama haarukkapala pyörämatkailijan riemastuttavista kokemuksista kaukomailla.

Varmista paikkasi tässä inspiroivassa tilaisuudessa ja ilmoittadu heti tai viimeistään ma 1.3. mennessä allekirjoittaneelle. Mukaan mahtuu 80 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Tilaisuuden aluksi tarjoillaan kahvia / teetä ja pientä purtavaa klo 11.30-12.00 Auditorion aulassa. Tietoiskuun ilmoittautuneet pääsevät maksutta myös samaan aikaan avautuville Fillari 2010 -messuille ja muihin GoExpon tapahtumiin http://www.goexpo.fi/.

Tätä viestiä saa kernaasti välittää eteenpäin kaikille potentiaalisille osallistujille.

Ystävällisin pyöräilyterveisin,

Toinen linja 14
(09) 771 2282, 040 419 4555

URL: http://listserv.kuntaliitto.fi/pipermail/pyoraily-lista/attachments/20100222/14926102/attachment-0003.htm