[Pyoraily-lista] ThinkBike 2014 - pyöräliikenteen suunnittelukoulutus

Ke Apr 9 16:22:10 EEST 2014

Terve!

Nyt on tarjolla lähes ainutlaatuinen tilaisuus ammentaa oppia maailman parhailta pyöräliikenteen suunnittelijoilta. Pääkouluttaja Herbert Tiemens on vastannut Hollannissa esim. Houtenin kaupungin (pyöräilyn kulkumuoto-osuus 44%) pyöräilyratkaisuista, pyöräilyn "pikateistä" jne. Käyttäkää hyödyksi!

T: Matti

TTY täydennyskoulutus

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/orangeCornerBottomLeft.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/orangeCornerBottomRight.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/cornerTopLeft.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/cornerTopRight.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/filebank/167-Pyoraily.jpg]

ThinkBike 2014 - pyöräliikennekoulutus

Hollannista ja Tanskasta löytyvät maailman parhaimmat pyöräilykaupungit kulkutapaosuuksina ja turvallisuuslukuina mitattuna. Yksi merkittävä syy siihen on pyöräily-ystävällinen liikenneinfrastruktuuri. ThinkBike 2014 tarjoaa suomalaisille liikenteen ja maankäytön suunnittelijoille mahdollisuuden korkeatasoiseen pyöräilyn suunnittelukoulutukseen, jossa on puhujina alan huippunimiä Hollannista ja Suomesta.

Kenelle

Koulutus soveltuu kaupunki- ja ympäristösuunnittelijoille, liikennesuunnittelijoille, katusuunnittelijoille sekä ministeriöiden, valtion virastojen ja Ely-keskusten asiantuntijoille.

Koulutuspäivät järjestetään Tampereella 19.-20.5. ja 9.-10.6.2014. Tavoitteena on lisätä osallistujien pyöräilyverkon ja -väylien suunnitteluosaamista sekä tukea pyöräilyn kilpailukyvyn vahvistamista jo kaavatasolta alkaen. Koulutuksessa pyritään ratkaisemaan konkreettisia ongelmia ja sovelletaan opittua suoraan käytäntöön. ThinkBike 2014 tarjoaa myös tilaisuuden verkostoitua ja ottaa oppia parhaista kansainvälisistä käytännöistä.

Koulutuksen hinta on 1400 euroa +alv 24 % sisältäen aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan koulutuspäivien aikana.

Kouluttajat

Vierailevana huippuasiantuntijana on hollantilainen Herbert Tiemens kollegoineen Cycling Embassy of the Netherlands -verkostosta. Lisäksi puhujina on Tampereen teknillisen yliopiston liikenteen ja maankäytön suunnittelun asiantuntijoita: liikenne- ja kuljetustekniikan professori Jorma Mäntynen, yhdyskuntasuunnittelun professori Ari Hynynen ja pyöräilytutkija Kalle Vaismaa. Jorma Mäntynen toimii koulutusohjelman johtajana.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä koulutuspäällikkö Karri Inkiseen, puh. 040 849 0482, karri.inkinen at tut.fi<mailto:karri.inkinen at tut.fi> ja katso lisätietoja koulutuksen www-sivuilta<http://www.tut.fi/fi/yrityksille/taydennyskoulutus/koulutustarjonta/thinkbike-2014/index.htm>.

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 28.4.2014 sähköisellä hakulomakkeella<https://www.webropolsurveys.com/S/C326A475A3F1AE29.par>.

[TTY Täydennyskoulutus]<http://www.tut.fi/edutech/>

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/cornerBottomLeft.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/cornerBottomRight.gif]

Mikäli et halua vastaanottaa uutiskirjettä tulevaisuudessa, peru uutiskirje<http://ttyuutiskirje.mcasiakas.net/taydennyskoulutus_uutiskirje/uutiskirje/taydennyskoulutus/peru-tilaus/karri.inkinen@tut.fi/533baf90c2397/>. Jos haluat tilata uutiskirjeen toiseen osoitteeseen, tee se täällä<http://ttyuutiskirje.mcasiakas.net/taydennyskoulutus_uutiskirje/uutiskirje/taydennyskoulutus/tilaa/>. Osoitelähde: Fonecta Finder ja Edutechin asiakasrekisteri