[Pyoraily-lista] Vielä huomenna ehtii vaikuttamaan Vuoden pyöräilykunnan 2014 valintaan!

Nisula Petteri Petteri.Nisula at poljin.fi
To Helmi 27 16:00:21 EET 2014

Moi,

Muistutus ja täsmennys, että vielä huomenna ehtii osallistua Vuoden pyöräilykunnan 2014 valintaan (Matin alkuperäiseen viestiin oli lipsahtanut torstai, vaikka 28.2. on perjantai).

Parhain terveisin,

Petteri Nisula
petteri.nisula at poljin.fi<mailto:petteri.nisula at poljin.fi>
gsm: 044 550 1445
www.poljin.fi<http://www.poljin.fi>

Lähettäjä: pyoraily-lista-bounces at listserv.kuntaliitto.fi [mailto:pyoraily-lista-bounces at listserv.kuntaliitto.fi] Puolesta Hirvonen Matti
Lähetetty: 18. helmikuuta 2014 14:40
Vastaanottaja: pyoraily-lista at listserv.kuntaliitto.fi
Aihe: [Pyoraily-lista] Vaikuta Vuoden pyöräilykunnan 2014 valintaan!

Terve!

Vuoden pyöräilykunta -tunnustus  annetaan vuosittain kunnalle tai kaupungille, joka on määrätietoisesti edistänyt pyöräilyä. Vuoden pyöräilykunnan valinnan tekee Suomi Pyöräilee -työvaliokunta. Tunnustus on luonteeltaan kannustepalkinto, jossa huomioidaan viimeaikainen kehitys ja kaupungin sitoutuminen tuleviin suunnitelmiin pyöräilyn edistämisessä.

Tänä vuonna kaikilla pyöräilijöillä on mahdollisuus osallistua valintaprosessiin.

Suomi Pyöräilee -työvaliokunta on valinnut kaksi ehdokaskuntaa: Joensuun ja Vaasan. Löydät ehdokaskuntien esittelyt osoitteesta http://www.poljin.fi/fi/toiminta/vuoden-pyorailykunnan-valinta-2014

Lisäksi voit ehdottaa jonkun muun kunnan valitsemista. Kirjoita ehdotuksesi perusteluineen sivujen kommenttiosioon, jossa voit myös ottaa kantaa muiden tekemiin ehdotuksiin.

Suomi Pyöräilee -työvaliokunta huomioi kommentit valintaa tehdessään. Huomio kiinnitetään esitettyjen argumenttien sisältöön - yksittäistä kuntaa koskevan palautteen määrälle ei tämän kaltaisessa nettipalautteessa voida antaa suurta painoarvoa.

Vuoden pyöräilykunta julkistetaan Suomi Pyöräilee -tietoiskun alussa 7.3.2014 klo 12.00 Helsingin Messukeskuksen Auditoriossa Fillarimessujen avauksen yhteydessä. Jätä kommenttisi ja perustelusi viimeistään torstaihin 28. helmikuuta mennessä.
Pyöräilyn kehittämisterveisin,

Matti

****************

www.kulkulaari.fi<http://www.kulkulaari.fi/>