[Pyoraily-lista] VL: Päätä itse! -projektiraha nuorten liikenneturvallisuushankkeisiin

Hannu Heiskanen hannu.heiskanen at htp-palvelut.com
To Apr 23 09:02:09 EEST 2015

Olisiko kiinnostusta tulla esitelemään tuotteitanne/ toimintaanne Kampin pyöräkeskukseen. Ota yhteyttä. Puh 0400 817082

 terveisin

Hannu Heiskanen
H.T.P palvelut Oy
Narinkka 3 Kampin keskus
00100 H:ki
gsm 0400428325
http://www.metrosuutarit.fi/mobi/

Kampin pyöräkeskus
Polkupyöriä vuokralla Helsingissä Kampin keskuksen infopisteessä!/Bicycle rental at Kamppi shopping centre:
Pyöränvuokraushinnat/Rental Prices:

1/2 päivää / 1/2 day/(4h) 25eur
Päivä/Day /(8h) 30eur
24h 35eur
Seuraavat päivät/Following days -50%
Avoinna/open: ma-pe 7-21 La 9-18 Su 12-18
Kampin keskuksen infopiste, Narinkka 3.
(09) 739 010