[Pyoraily-lista] Retkeilyn ja liikenteen suunnittelupalveluita tarjolla

Tapio Hartikainen tapio.hartikainen at dewinski.fi
Ke toukokuu 20 08:47:30 EEST 2015

Hei,

aloitin tänä keväänä omien suunnittelupalveluideni tarjoamisen hyvän
ystäväni suunnitteluyrityksen Dewinski Oy:n kautta (toimipaikka Salo).

Dewinski Oy on liittynyt tänä keväänä Pyöräilykuntien verkosto ry:n
jäseneksi.

Lähetän sinulle tiedoksi ohessa olevat esitteet,
joissa on kuvattu tarkemmin tarjoamiani suunnittelupalveluita.

Suunnittelupalvelut kattavat niin retkeilyn, liikenteen kuin
työmatkaliikunnankin osa-alueet.

Mikäli sinulla olisi sopivia suunnittelukohteita osaamistani ajatellen,
niin ota rohkeasti yhteys allekirjoittaneeseen ja pyydä tarjous
Dewinskiltä ko. kohteesta.

Tulen myös mielelläni keskustelemaan kanssasi muista potentiaalisista
suunnittelukohteista,
jos niiden sisältö vaatii vielä edelleen kehittämistä.

Alla on lisäksi muutama henkilökohtainen referenssihanke, joissa olen
toiminut projektipäällikkönä.

Varsinais-Suomen maakunnallisen virkistysalueyhdistyksen perustamisen
selvitys (Varsinais-Suomen liitto, 2014-2015)
http://www.varsinais-suomi.fi/fi/etusivu/96-ajankohtaista/1314-varsinais-suomen-virkistysalueyhdistys-kehittaisi-reitistoja-ja-luontomatkailukohteita

Liikettä työmatkaan!Turun kaupungin organisaation työmatkaliikunnan
edistämishanke (Turun kaupunki, 2013-2014), jossa määritettiin mm.
työmatkaliikunnan terveysvaikutuksia. Hanke on alusta lopppun
allekirjoittaneen ideoima.
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?nodeid=19130

LuontoRovaniemi-Maaseudun retkeilyreitistöjen kehittämishanke
(Rovaniemen kaupunki, 2010-2011. LuontoRovaniemi-hankkeessa kehitin
retkeilykohteiden reittien, rakenteiden ja saavutettavuuden nykytilan
analysointiin tarkoitetun työkalun, jota on mahdollista käyttää myös
muiden kohteiden tarkasteluissa.
http://luonto.rovaniemi.fi/Suomeksi

Työkokemusta minulla on suunnittelusta tällä hetkellä yli 10 vuotta,
ml. edellä mainitut työnantajat ja lisäksi kaksi konsulttiyritystä.

Minut voi myös tarvittaessa rekrytoida omaan palvelukseensa,
mikäli sopiva tehtävä tai esim. jokin kehityshanke avautuu.
Voin myös tarvittaessa valmistella sopivaa hankesuunnitelmaa tai
hanketukihakemusta,
sillä näidenkin parissa olen tehnyt jo useamman vuoden töitä.

Tätä viestiä voi vapaasti välittää eteenpäin haluamilleen tahoille.

Aurinkoista kevään jatkoa,

Tapio

Tapio Hartikainen
DI, projektipäällikkö