[Pyoraily-lista] Kansallinen kävelyn ja pyöräilyn tietopankki - Kulkulaari, vaikuta sen kehittämiseen

Raatikka Minna Minna.Raatikka at poljin.fi
Pe Nov 27 10:17:10 EET 2015

Hei,
Tiedoksesi, että kansallisesta kävelyn ja pyöräilyn tietopankin, Kulkulaarin käytöstä ja kehitystarpeista kerätään tietoa!
Nyt on mahdollisuus vaikuttaa Kulkulaariin kehittämiseen vastaamalla sivuston käyttäjäkyselyyn. Kysely on lyhyt ja ytimekäs ja se on suunnattu kävelyn ja pyöräilyn asiantuntijoille Suomessa. Liikennevira<https://posti.kuntaliitto.fi/owa/?ae=Item&a=Open&t=IPM.Note&id=RgAAAACWZrvcvGqASJRRZuiewMQ4BwBPVzaYYly%2bTagvGarEp05PAAAAXIknAABPVzaYYly%2bTagvGarEp05PAAAAY%2b%2btAAAA&s=Draft&pspid=_1448609282168_880885682#>sto käyttää kyselyn tuloksia Kulkulaarin jatkokehittämisessä.
Toivoisin vastauksesi viimeistään torstaihin 3.12.2015 mennessä.
Vastanneiden kesken arvotaan pyöräilyaiheisia palkintoja (voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti).
Kiitokset jo etukäteen arvokkaasta vastauksestasi.
KYSELYYN PÄÄSET TÄSTÄ<http://goo.gl/forms/0Qw2SNF63Z>
Pyöräilykuntien verkosto ylläpitää kansallista tietopankkia, Kulkulaaria<http://www.kulkulaari.fi/>, joka tarjoaa laadukasta ja ajankohtaista tietoa kävelyn ja pyöräilyn edistämisestä. Sivustolta löytyy tietoa niin suunnittelun kuin päätöksenteon tueksi.

Polkevin terveisin,
Terveisin,
Minna Raatikka

p. 0407617574