[Pyoraily-lista] Kenestä Vuoden pyöräilijä 2016? Jätä ehdotuksesi

Ansio Virpi Virpi.Ansio at poljin.fi
Ke Maalis 9 16:12:57 EET 2016

Hei pyöräilyväki,

vuoden pyöräilijä -tunnustus jaetaan tänä vuonna jo kymmenettä kertaa!  Olemme avanneet vuoden 2016 pyöräilijän äänestyksen. Ehdotuksia voi jättää maanantaihin 18.4. saakka täällä<http://www.poljin.fi/fi/vuoden-pyorailija-2015-valinta>.

Tunnustuksen saajaksi valitaan julkisuuden henkilö tai henkilö, joka näkyvällä tavalla innostaa suomalaisia pyöräilemään omalla henkilökohtaisella esimerkillään tai muuten merkittävällä tavalla edistää pyöräilyä.

Valinnassa huomioidaan vuoden 2016 Pyöräilyviikon<http://www.poljin.fi/fi/toimintaa/pyorailyviikko> pääteema eli sähköavusteinen pyöräily (iskulauseella "Aina myötätuulessa!"). Tunnustuksen saaja valitaan tehtyjen ehdotusten perusteella Suomi pyöräilee -työvaliokunnassa<http://www.poljin.fi/suomi-pyorailee-tyovaliokunta>. Luonnollisesti henkilöltä itseltään varmistetaan ennen valinnan julkistamista, että hän haluaa tulla nimetyksi Vuoden Pyöräilijäksi.

Terveisin,

Virpi Ansio

p. 0407617574
www.poljin.fi<http://www.poljin.fi/>