[Pyoraily-lista] Projektikoordinaattori / tiedottaja

Korhonen Pasi Pasi.Korhonen at pyorailyuutiset.net
Mon Kesä 19 15:15:03 EEST 2006

ILMOITUSTA SAA LEVITTÄÄ

Pyöräilykuntien verkosto ry on kunnallis-, valtion- ja tiehallinnon sekä järjestöjen ja muiden tahojen välinen yhteistyöverkosto. Verkoston tehtävänä on edesauttaa pyöräilyn ja muun kevyen liikenteen kehittämiseen liittyvää vuorovaikutusta ja tiedonvaihtoa eri tahojen välillä sekä tuottaa kevyen liikenteen edistämiseen liittyvää materiaalia.

Vuonna 1997 perustetulla verkostolla on keskeinen rooli kevyen liikenteen edunvalvojana ja edistäjänä Suomessa.

Polkupyöräily on sekä liikenne- että liikuntamuoto. Pyöräilyn edistämisen yhteiskunnalle tuomia etuja voidaan tarkastella niin liikenneturvallisuus-, kansanterveys kuin ympäristönäkökulmastakin.

Vuonna 2007 järjestetään valtakunnallinen pyöräilyn teemavuosi. Pyöräilyvuosi 2007:n toteuttavat Pyöräilykuntien verkosto ry, Suomi pyöräilee -hanke sekä lukuisat yhteistyökumppanit.

etsii

Pyöräilyvuosi 2007 -hankkeeseen

projektikoordinaattoria/tiedottajaa

ajalle 1.9.2006-31.12.2007

Projektikoordinaattorin/tiedottajan tehtäviin kuuluvat mm. Pyöräilyvuosi 2007 -hankkeen koordinointi ja suunnittelutyö, hankkeeseen liittyvän kampanjoinnin suunnitteluun ja toteutukseen osallistuminen, tiedottaminen ja toimituksellinen työ, internetsivujen toimittaminen ja ylläpito sekä yhteyksien pitäminen yhteistyökumppaneihin.

Tehtävän hoitaminen edellyttää monipuolisia kirjallisen ja suullisen viestinnän taitoja. Korkeakoulututkinto, projektityön haasteiden tuntemus ja kielitaito katsotaan eduksi. Odotamme myös hyvää yhteistyökykyä, kehityshalukkuutta ja positiivista elämänasennetta.

Vapaamuotoiset palkkatoivomuksen ja ansioluettelon sisältävät hakemukset tulee toimittaa 11.8.2006 mennessä osoitteella Pyöräilykuntien verkosto ry, Kuntatalo, Toinen linja 14, 00530 Helsinki tai sähköpostitse yhdistyksen toiminnanjohtajalle. Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Pasi Korhonen, etunimi.sukunimi at pyorailyuutiset.net, 040 - 419 4555 (kesä- ja elokuussa).

Pasi Korhonen,

______________________________________

Pyöräilykuntien verkosto ry.

09-771 2282 / 040-419 4555