[Pyoraily-lista] VL: Pyorankorjausviikonloppu 21.-22.4.2007

(Tiedote)

Pyörät kuntoon kesäkaudeksi!
Pyöränkorjausviikonloppu 21.-22.4.2007

Nyt on korkea aika kunnostaa pyörä kesäkaudeksi - kunnostaa varastossa seisonut pyörä tai vaihtaa nastarenkaat kesärenkaisiin. Puhdistus, säätö ja ketjujen öljyäminen on joka tapauksessa tarpeen.

Pyöräilyvuosi 2007 Turun seudulla - kampanjan osana järjestetään 21.-22.4.2007  pyöränkorjausviikonloppu, jossa on mahdollista saada ilmaista korjausapua ja neuvontaa.

TYY:n pyöränkorjauspäivä la 21.4.2007 klo 12 - 16
Aurinkotehdas, Kirkkotie 6-10

Turun yliopiston ylioppilaskunta, TYS:n Vuokralaisyhdistys, Uusi Tuuli ry:n ja Turun kaupungin kevyen liikenteen asiamiestoiminta järjestävät  pyöränkorjauspäivän Aurinkotehtaalla.

Pyörien korjausapu on ilmaista. Varaosat tuot mukanasi tai ostat paikan päältä. Korjaajat ovat paikalla kello 12-16 , joten mahdollisimman moni pyörä saa kaipaamaansa huomiota. Odotellessa voi nauttia TYYn tarjoamasta mehusta ja kokeilla parkouria asiantuntevien opastajien johdolla.

Turun kaupungin esittelypisteessä on tarjolla pyöräily- ja ulkoilukarttoja, tietoa pyöräilyn kehittämissuunnitelmista Turussa ja palautelaatikko, johon voi jättää pyöräilyaiheisen viestin.

Lisätiedot:

Turun yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen ympäristövastaava Juhana Harju
tyy-ymparisto at utu.fi

Turun kaupungin kevyen liikenteen asiamies Mikko Laaksonen
kevytliikenne at turku.fi,

Turun ladun pyöränhuoltopäivä su 22.4.2007 klo 10-15
A-katsastuksen Turun katsastusasema, Uhrilähteenkatu 4

Pyöränhuoltopäivässä saa ilmaisia neuvoja ja apua huoltotöissä. Mukana ovat pyöräliikkeet: Pyöräkiesi, Star Velos ja Nummen Pyörä, joilta voi ostaa varaosia huoltotöitä varten. Näytteillä on myös uutuuspyöriä. Tapahtumassa tehdään asiakkaille ilmaisia polkupyörän turvamerkintöjä. Tapahtuman järjestää Turun Latu ry, joka pitää paikanpäällä kahvipuffettia.

Lisätiedot:
Turun latu, Aarno Pakarinen, aarno.pakarinen at gmail.com