[Pyoraily-lista] Megapolis 2022 - Kaupunkilainen ratkaisee ympäristöongelmat

Pe Marras 5 09:42:03 EEST 2007

Megapolis 2022 - Kaupunkilainen ratkaisee ympäristöongelmat

Vanhalla ylioppilastalolla Helsingissä lauantaina 13.10. klo 11-04

Globaalin kaupunkilaisuuden festivaali kerää yhteen mielenkiintoisimmat esiintyjät pohtimaan aikamme polttavimpia teemoja, kuluttamista, ympäristöongelmia ja kaupunkien kehitystä. Neljä seminaaria, kahvilakeskustelut, dokumenttielokuvat, taideteokset, sankarikuluttajatori, Urbaani iltanuotio ja klubi etsivät uusia eväitä kaupunkilaiseen elämäntapaan. Megapolis 2022 on vuoden suurin urbaani ympäristötapahtuma Suomessa.

Tapahtuman ohjelma kokonaisuudessaan: www.megapolis2022.org

Puhumassa klo 11-18:

Sauli Niinistö, Paleface, Kirsi Piha, Isä Mitro, Maria Veitola, Risto Penttilä, Ilona Hyötyläinen, Riitta Nieminen-Sundell, Osmo Soininvaara, Tapani Ruokanen, Outi Ojala, Kimmo Helistö, Ari Nissinen, Päivi Timonen,  Tuomas Toivonen, Liisa Jokinen, Alex Nieminen, Helen Evans, Heiko Hansen, Juha Huuskonen, Mathieu Marguerin, Markku Leijo, Maija Paju, Peter Fredriksson, Laura Nordström, Silvia Modig, Maija Anttila, Lasse Siurala, Tuomas 'Stuba' Nikula, Touko Renko

Näyttelyssä 11-18:

Annu Wilenius: Minun taloni (Helsinki - Ulandbataar)(installaatio, 2007) Otto Karvonen: Tähän tulee (installaatio, 2007)

Elokuvia 18.15-20.30:

Pauliina Feodoroff: Non Profit (2007)

Roope Ahola: Rousseaun puutarha (2007)

Tellervo Kalleinen ja Oliver Kochta Kalleinen: The making of utopia (2007) Elina Hirvonen: Paratiisi - kolme matkaa tässä maailmassa (2007)

Klubilla klo 20.30-04:

Urbaani iltanuotio

Trio Tetris

RinneRadio

Maria Gasolina

DJ Makelove, Mist*ts

DJ Rideon

Visuaalit kangastus.org

Päivätapahtumiin vapaa pääsy, klubille 7 euroa.

Kerro oman kulutuksesi top 3 osoitteessa www.megapolis2022.org ja voita liput klubille!

Osallistu illan visuihin tuomalla mukanasi omat kulutus- & megapoliaiheiset kuvasi tai klippisi. Voit myös lähettää niitä etukäteen osoitteeseen kangastus at megapolis2022.org. (yhden viestin maksimikoko 10MB)

Järjestäjät: Dodo, Dodo HYY, Huuto!-galleria, Oranssi, Pikseliähky

Yhteistyössä: Suomen Kuvalehti, Finfood Luomu, Ruohonjuuri, Gaudeamus, Syke, Ekosähkö, Globe Hope, Kuluttajatutkimuskeskus, Visio, Sirinä-Design, Tuulivoimala.com, Ulkoasiainministeriö, YTV

Syksyisin terveisin,