[Pyoraily-lista] Pyöräilypolitiikka-seminaari 1.4.2008 Tieteidentalo, Helsinki

Korhonen Pasi pasi.korhonen at poljin.fi
To Helmi 14 14:58:07 EET 2008

Pyöräilypolitiikka-seminaari

Liikuntatieteellisen Seura (LTS) ja Yhteiskuntatieteellisen ympäristötutkimuksen seura (YHYS) järjestävät yhteistyössä Pyöräilykuntien verkosto ry:n kanssa keskustelutilaisuuden 1. huhtikuuta klo 13.-17.00 Tieteiden talolla Helsingissä (Kirkkokatu 6, huone 505).

Polkupyöräilyn paikka suomalaisessa yhteiskunnassa on monella tapaa avoin. Kaikkein konkreettisimmin voidaan kysyä, missä ja mihin tarkoituksiin pyöriä käytetään. Mikä siis on pyörän ja pyöräilyn paikka tilassa ja ajassa? Voidaan kuitenkin yhtä hyvin kysyä, mikä on pyöräilyn paikka poliittisessa keskustelussa ja viranomaisten välisessä toimialuejaossa.

Seminaarin idea on rakennettu interaktiiviselle keskustelulle, jossa alustajaparit lyhyiden alustustensa jälkeen virittävät keskustelua aiheestaan. Yleisön toivotaan osallistuvan aktiivisesti keskusteluun.

Ohessa on seminaarin tarkempi ohjelma.

TERVETULOA!

Talvisin terveisin,

Pasi Korhonen,

______________________________________