[Pyoraily-lista] Uudet Pyöräillen Suomessa -internetsivut avattu

Korhonen Pasi pasi.korhonen at poljin.fi
To Helmi 28 16:40:47 EET 2008

www.PyöräillenSuomessa.fi tarjoaa tietoa ja vinkkejä pyörämatkailijalle

Kesän pyörämatkailu ja -retkeilykausi on kynnyksellä ja Suomi tarjoaa loistavat mahdollisuudet pyörämatkailulle. Maamme tarjoaa monipuolisia ja vaihtelevia maisemia niin kulttuurin kuin luonnon ystäville.

Uuden www.PyöräillenSuomessa.fi <http://www.pyöräillensuomessa.fi/>  -internetsivut antavat runsaasti tietoa ja vinkkejä kesän matkaa suunnittelevalle. Sivuilla kerrotaan pääasiassa kotimaan tarjoamista pyörämatkailun mahdollisuuksista. Lisäksi sieltä löytyy vinkkejä retken suunnitteluun ja toteutukseen. Sivuille on koottu alueittain pyörämatkailijoille sopivia palveluja ja palveluntarjoajia. Voit tarkistaa millaisia juuri pyörämatkailijoille tarkoitettuja palveluja missäkin päin Suomea on tarjolla.

Sivuille on koottu viljalti tietoutta pyörämatkailusta seitsemään eri osioon. Pyörämatkailureiteissä esitellään Fillarioppaiden reitit, valtakunnalliset reitit sekä alueellisia ja paikallisia reittejä. Kartat ja oppaat -osiossa tuodaan esille pyörämatkailijan tarvitsemia oppaita ja karttoja, sekä niiden ostopaikkoja. Matkailupalveluihin on listattu runsaasti linkkejä yleisistä matkailusivuista, pyörämatkapakettien tarjoajista sekä pyöränvuokraus ja -huoltopalveluista alueittain. Matkailuvinkit -osio käsittelee retken suunnittelua ja retkelle valmistautumista sekä listaa yleisimmät pyörämatkailijan tarvitsemat varusteet. Maastopyöräily kertoo linkkien avulla Suomen parhaat maastopyöräilyreitit alueittain.

Palveluntarjoajille -osio on tarkoitettu pyörämatkailupalveluja suunnitteleville yrityksille. Sivuilla on myös lomake, jolla voi ilmoittaa omista palveluistaan sivujen ylläpitäjille, mikäli sivujen tiedot yritysten tarjoamista palveluista ovat puutteelliset tai ne puuttuvat kokonaan. Ulkomaille -osioon on kerätty linkkejä ulkomaisista pyörämatkailusivuista.

Pyöräillen Suomessa sivut ovat esille myös Fillari 08 -messuilla (www.GoExpo.fi <http://www.goexpo.fi/> ) Helsingin Messukeskuksessa viikonloppuna 29.2.-2.3.2008. Osastomme löytyy osoitteesta 6d70 Tervetuloa tutustumaan!

Lisätietoja:

Pasi Korhonen,

______________________________________

Pyöräilykuntien verkosto ry.

09-771 2282 / 040-419 4555

pasi.korhonen at poljin.fi

www.poljin.fi <http://www.poljin.fi/>  / www.PyöräillenSuomessa.fi <http://www.pyöräillensuomessa.fi/>

URL: http://listserv.kuntaliitto.fi/pipermail/pyoraily-lista/attachments/20080228/77b4865d/attachment.htm