[Pyoraily-lista] Kuninkaantiellä pyöräillään 18.-26. kesäkuuta

Ke Kesä 17 15:32:49 EEST 2009

Pyöräile Suomen kesään Kuninkaantietä pitkin!

Kuninkaantien pyöräily on keskikesän elämyksellinen pyöräretki, joka alkaa Turusta torstaina 18.6. klo 9.00 ja päättyy 26.6. Lappeenrantaan. Pääjoukko polkee koko 580 kilometrin matkan, mutta mukaan voi liittyä nautiskelemaan mille tahansa etapille tapahtuman aikana.

Yksittäiselle päiväosuudelle voi ilmoittatua kunkin osuuden lähtöpaikalla puoli tuntia ennen lähtöä. Lähtöajat ja -paikat oheisessa reittisuunnitelmassa. Päiväosuuden hinta huoltoauton palveluin vain 20 €. Matkavauhti tulee on noin 15 km tunnissa. Osanottajat jaetaan noin 20 hengen ryhmiin ja taukoja pidetään 10 - 15 km välein. Mukana paljon teemaosuuksia muun muassa perhepyöräilyyn, tutustumista historiallisiin kohteisiin ja nähtävyyksiin sekä runsaasti paikallista oheisohjelmaa.

Tapahtuman tavoitteena on tarjota uusi nautittava reittikokonaisuus pyöräilijöille, testata reitin soveltuvuutta ja palveluja pyörämatkailuun sekä kiinnittää huomiota pyöräteiden tasoon, opastukseen ja pyöräilyn olosuhteisiin reitin varrella. Vuoden 2009 Suomi Pyöräilee -päätapahtuman järjestävät Suomen Ladun Kotkan ja Haminan paikallisyhdistykset yhteistyössä alueen maakuntaliittojen ja Pyöräilykuntien verkoston kanssa.

Polkaise mukaan ja katso lisätiedot oheisista liitteistä sekä http://www.kuninkaantienpyoraily.net/

[cid:293583811 at 17062009-3457]

****************

Toinen linja 14