[Pyoraily-lista] Pyörien kuljetus junissa

Lepistö Jukka Jukka.Lepisto at elisa.fi
Ti Syys 15 13:21:59 EEST 2009

Terve!

Muistiossa oli hienosti asiaa.

Lyhyesti: mielestäni VR:ltä pitäisi löytyä sopiva markkinointi henkilö, joka ymmärtäisi sen ison imago-asian VR:lle, jolla se saavuttaisi suurta plusmerkkistä nostetta alkaessaan itse markkinoimaan niitä vihreitä arvoja, joita tuossa muistiossakin haetaan (polkupyörä/juna-lomamatkailu, polkupyörä/juna-työmatkamatkailu ja polkupyörä/juna siirtymiset) .

VR:llä jos jollain olisi tässä positiivisen kasvun paikka.

t. Jukka