[Pyoraily-lista] Pyöräilykuntien verkosto hakee projektipäällikköä

To Apr 7 16:44:11 EEST 2011

Projektipäällikkö ja pyöräilyn edistäjä halutaan palvelukseen

Pyöräilevät ja kävelevät -koulubussit on hanke, jonka tavoitteena on lisätä koulumatkojen liikkumista omin voimin turvallisesti ja luontevana osana perheiden arkea. Hankkeessa luodaan Suomeen uusi toimintamalli ja toteutetaan se yhteistyössä pilottikoulujen kanssa tämän vuoden syksyllä. Haemme tehtävään projektipäällikköä kuuden kuukauden työsuhteeseen 1.-15.5.2011 alkaen.

Tehtäviin kuuluu mm. pilottikoulujen rekrytointia, koulutusten suunnittelua ja toteuttamista, sekä uuden toimintamallin kehittämistä hankesuunnitelman pohjalta. Hankkeessa tehdään yhteistyötä koulujen lisäksi kuntien, ministeriöiden, opetushallituksen ja järjestöjen kanssa. Aito ja palava innostus pyöräilyn ja kävelyn edistämiseen on tehtävässä onnistumisen lähtökohta. Lisäksi arvostamme:

*   hyviä kirjallisen ja suullisen viestinnän taitoja
 *   kokemusta koulujen kanssa toimimisesta
 *   kokemusta kouluttamisesta
 *   sujuvaa projektin hallintaa
 *   hyvää englannin ja ruotsin kielen taitoa
 *   innostavaa ja ratkaisuhakuista asennetta
Työsuhde on puolipäiväinen (18,5 tuntia / vko ) ja työajan jakautumisesta viikon eri päiville tarkoituksenmukaisella tavalla voidaan sopia joustavasti valittavan henkilön kanssa erikseen. Työpaikka on Pyöräilykuntien verkoston toimisto Helsingissä (Kuntatalo, Toinen linja 14). Palkka neuvotellaan hakijan koulutuksen, työkokemuksen ja ominaisuuksien perusteella.

Lisäksi hakijalla on mahdollisuus neuvotella laajennetusta toimenkuvasta, johon sisältyisi projektin lisäksi Pyöräilykuntien verkoston ja Helsingin Polkupyöräilijät ry:n viestinnän ja yhdistystoiminnan tehtäviä. Laajennettuna toimenkuva olisi neljä päivää viikossa.

Vapaamuotoiset hakemukset liitteineen (cv) sähköpostilla 30.4. mennessä: matti.hirvonen at poljin.fi<mailto:matti.hirvonen at poljin.fi>

Lisätietoja:

Tätä viestiä saa välittää eteen päin sopiviksi katsomillenne tahoille.
URL: http://listserv.kuntaliitto.fi/pipermail/pyoraily-lista/attachments/20110407/d24c5044/attachment.htm