[Pyoraily-lista] Tömatkapyöräilijä hymyilee!

Pe Apr 29 10:28:19 EEST 2011

Hyvä pyöräilyn ystävä,

Kilometrikisan 2011 startti lähestyy ja oma joukkue kannattaa ilmoittaa nyt mukaan osoitteessa http://www.kilometrikisa.fi/.  Kisan tärkein tavoite on edistää pyöräilyä innostamalla lisää ihmisiä työmatka- ja arkipyöräilyyn. Sen takia toivonkin, että näytätte esimerkkiä ilmoittamalla oman työpaikkanne tai muun yhteisönne kisaan ja haastatte samalla muita tahoja mukaan. Tänä vuonna sivuilla on valmiina Haasta! -kohta, josta voi kätevästi haastaa omia sidosryhmiä mukaan kisaan. Haasta! -linkkin tulee näkyviin kun on itse kirjautunut mukaan.

Ne, jotka ovat jo mukana kisassa, muistakaa innostaa oman työpaikan porukkaa kirjautumaan kisaan.

Kilometrikisa alkaa Pyörällä töihin -päivänä 10. toukokuuta ja päättyy 30. syyskuuta. Liitteenä kisan flyeri ja juliste, jota voi printata esim. työpaikan ilmoitustaululle / kahvihuoneen seinälle.

Pyöräilyn iloa ja hauskaa Wappua!

Matti

****************

(09) 771 2282, 040 419 4555

Työmatkapyöräilijä hymyilee! Käy nyt ilmoittautumassa mukaan leikkimieliseen ja maksuttomaan Kilometrikisaan 2011, joka alkaa 10. toukokuuta. Luvassa hyvää mieltä, kohonnutta kuntoa ja hienoja palkintoja. http://www.kilometrikisa.fi/