[Pyoraily-lista] Velo-city ja ECOMM -jälkiseminaarissa 24.9. nyt!

Ari Paanala ari.paanala at gmail.com
To Elo 14 12:51:57 EEST 2014

T,

Poikkeaako pyöräilijöiden käytös jotenkin autoilijoiden tai kävelijöiden
käytöksestä? Tai vaikka ammatikseen ajavien käytöksestä? Kuopiossa on esim.
joukkoliikennebusseille teroitettu melko kovasti suojatien merkitystä ja
sen kyllä huomaa.

tv.
Ari

8. elokuuta 2014 10.14 Siltala Silja <Silja.Siltala at kuntaliitto.fi>