[Pyoraily-lista] Kilometrikisa 2015 alkaa pe 1. toukokuuta!

To Apr 30 14:46:01 EEST 2015

Hyvät pyöräilyn edistäjät!

Maan suosituin pyöräilytapahtuma on polkaistaan taas käyntiin! Levittäkään sanomaa eteenpäin verkostoissanne!

Kilometrikisaa poljetaan jälleen 1.5.-22.9.2015 ja ilmoittautuminen on täydessä vauhdissa osoitteessa http://www.kilometrikisa.fi/

Kirjautuessanne sisään voitte käyttää viime vuoden Kilometrikisan henkilökohtaisia tunnuksianne (käyttäjätunnus ja salasana), uusia ei tarvitse keksiä. Ainoa uusi tunnus jonka tarvitsette, on joukkueen uusi osallistumiskoodi tähän kisaan.

Muitakin uusia ominaisuuksia (mm. aikaisempien kisojen joukkueet ja tulokset, suosikkijoukkueiden säilyminen) on lisätty palveluun talven ja kevään aikana ja lisää on luvassa resurssien sallimissa rajoissa.

Joka kuukausi arvotaan jälleen hienoja pyöräilyaiheisia palkintoja kaikkien osallistujien kesken, muun muassa Jopo 50 v 24” -polkupyörä (450 €), joka on vuonna 1965 markkinoille tulleen Jokaisen Polkupyörän muotokieltä kunnioittava juhlavuoden malli. http://www.helkamavelox.fi/tuote/jopo50v-24-1-v/

Työmatkapyöräily on tänä vuonna myös valtakunnallisen Pyöräilyviikon pääteema ja sen kunniaksi koostimme Pyöräilyvinkit työantajalle -aineiston, jota kannattaa hyödyntää omalla työpaikalla tai muuten työmatkapyöräilyn ilosanomaa levittäessään. Aineisto löytyy nettisivuiltamme ja erikseen diasarjana, jota voi itse vapaasti muokata ja täydentää.

Viime vuonna saatiin rikottua kaikki aikaisemmat ennätykset niin osallistujamäärissä, kilometreissä kuin  SPR:n Ketjureaktiolle kerätyssä rahasummassakin (yli 91 000 €). https://www.punainenristi.fi/ketjureaktio

Tervetuloa mukaan ja yritetään yltää yhdessä uusiin ennätyksiin tänäkin vuonna!

www.kulkulaari.fi<http://www.kulkulaari.fi/>

Pyöräilykuntien verkosto haluaa:
-        Laadukkaat ja turvalliset pyöräilyolosuhteet kaikille
-        Kaksinkertaistaa pyöräilyn määrän Suomessa
-        Vahvistaa pyöräilyn edistäjien ja pyöräilijöiden yhteisöä

URL: <http://listserv.kuntaliitto.fi/pipermail/pyoraily-lista/attachments/20150430/30cde1ad/attachment-0001.html>