[Pyoraily-lista] Tervetuloa 28.4. liikkumisen ohjauksen verkoston tapaamiseen

Ansio Virpi Virpi.Ansio at poljin.fi
To Apr 7 15:33:29 EEST 2016

Hei,

Torstaina 28.4. järjestetään Helsingissä liikkumisen ohjauksen verkoston (LIVE) tapaaminen. Tilaisuudessa on luvassa mielenkiintoisia puheenvuoroja liikkumisen palveluista ja pohdintaa niiden mahdollistamisesta eri näkökulmista. Päivän aikana käsitellään ja keskustellaan pajoissa muun muassa kolmannen sektorin pyöräpalveluista sekä case-esimerkkinä yhteiskäyttöisten kaupunkipyörien toteuttamismahdollisuuksista  Oulussa, Tampereella, Jyväskylässä ja Lahdessa.

Päivän ohjelma luettavissa täällä<http://motiva-uutiskirje.mailpv.net/a/s/30647758-ec7f5e8dcb83d734f3d97588fccd809e/1163005>.

Tilaisuuden järjestää Motiva. Kyseessä on maksuton tilaisuus. Ilmoittaudu tilaisuuteen viimeistään 20.4. tämän linkin<https://www.lyyti.fi/reg/live2016?utm_source=KUTSU%3A+LIVE-tapaaminen+28.4.+-+teemana+liikkumisen+palvelut&utm_medium=email&utm_campaign=> kautta.

Terveisin,

Virpi Ansio

p. 0407617574
www.kulkulaari.fi<http://www.kulkulaari.fi/>