[Pyoraily-lista] Talvikilometrikisa ja Vuoden pyöräilyteko 2015 -kisa

Ansio Virpi Virpi.Ansio at poljin.fi
To Tammi 7 11:37:51 EET 2016

Hei!

Talvi saapui sopivasti Talvikilometrikisan kynnyksellä koko suomeen. Talvikilometrikisa<https://www.kilometrikisa.fi/> käynnistyi 1.1.2016 ja kisa poljetaan välillä 1.1.-29.2. Kisassa on tällä hetkellä mukana 322 joukkuetta, joissa on yhteensä 1 538 polkijaa.  Mukaan mahtuu vielä paljon lisää polkijoita ja liittyä voi koko kisan ajan! Jos olet jo aiemmin osallistunut Kilometrikisaan tai Talvikilometrikisaan, voit kirjautua sisään samoilla tunnuksilla täällä https://www.kilometrikisa.fi/accounts/login/?next=/teams/register/

Muistutus myös käynnissä olevasta Vuoden pyöräilyteko 2015 -kisasta. Olemme saaneet mainioita ehdotuksia vuoden 2015 pyöräilyteoiksi, mutta annamme teille vielä lisäaikaa esittää lisää ehdotuksia tai kommentoida jo esitettyjä pyöräilytekoja. Ehdotuksia voi toimittaa 15.1.2016 asti. Tässä kisassa palkitaan kolmen parhaaksi valitun ehdotuksen tekijät! Tähän mennessä ehdotetut Vuoden 2015 pyöräilyteot löytyvät täältä:  http://www.poljin.fi/fi/toiminta/vuoden-pyorailyteko-2015-kisa

Mukavia talvisia hetkiä pyörän satulassa!

Terveisin,

Virpi Ansio

p. 0407617574
www.kulkulaari.fi<http://www.kulkulaari.fi/>