[Pyoraily-lista] Osaaja kaupan

Tapio Hartikainen tapio.hartikainen at dewinski.fi
Ke Tammi 20 09:26:15 EET 2016

Tapio Hartikainen kirjoitti 2016-01-19 09:15:
Hei,

uuden työpaikan lisäksi myös potentiaaliset liikenteen, liikkumisen ja
retkeilyn hankkeet ja suunnittelutyöt kiinnostavat.
Ohessa kuvattuna tarkemmin Dewinski Oy:n kautta tarjoamiani
suunnittelupalveluita.

Ota rohkeasti yhteyttä, jos sinulla on potentiaalisia töitä, joissa
voisin olla avuksi.

Ystävällisin terveisin,
Tapio Hartikainen
DI, projektipäällikkö