[Pyoraily-lista] Kestävän liikkumisen superviikonloppu kokoaa pyöräilyn edistäjät yhteen 30.9.-2.10.

Ansio Virpi Virpi.Ansio at poljin.fi
To Kesä 30 14:39:50 EEST 2016

Hei pyöräilyn edistäjät,

Syksyllä vietetään kestävän liikkumisen superviikoloppua. Ohjelma alkaa perjantaina 30.9. Velo-City<http://www.velo-city2016.com/index.php/en/> - ja Winter Cycling Congress<http://wintercyclingcongress2016.org/> -jälkiseminaarilla ja liikkumisenohjaukseen keskittyvällä ECOMM<http://www.ecomm2016.com/> -jälkiseminaarilla. Jälkiseminaarien jälkeen polkaistaan pyöräretkelle. Perjantain ohjelmaan (Velo-City-, ECOMM- ja Winter Cycling Congress -jälkiseminaarit) osallistuminen on ilmaista.

Perjantai-iltana 30.9. käynnistyy Pyöräliiton järjestämä VeloFinland 2016 -tapahtuma. Lauantaina 1.10. VeloFinlandissa kuullaan mm. ulkomaisten pyöräilyn edistämisen asiantuntijoiden puheenvuoroja. Puhumassa ovat tanskalainen Klaus Bondam ja hollantilainen Herbert Tiemens. Sunnuntaina 2.10. on ohjelmassa mm. Pyöräliiton vuosikokous.

Kestävän liikkumisen superviikonlopun päiväkohtaiseen ohjelmaan voi tutustua täällä<http://pyoraliitto.fi/velofinland/>.

Ilmoittaudu mukaan:
Suomenkielinen ilmoittautuminen

Englanninkielinen ilmoittautuminen

Mukavia ja kesäisiä pyöräretkiä!

Terveisin,

Virpi Ansio

p. 0407617574
www.poljin.fi<http://www.poljin.fi>