[Pyoraily-lista] Pyöräparkki -ideakilpailu

Ansio Virpi Virpi.Ansio at poljin.fi
Mon toukokuu 30 15:42:49 EEST 2016

Hei pyöräilyväki,

Osallistu ideakilpailuun uuden polkupyörille tarkoitetun pysäköintijärjestelmän suunnittelemiseksi. Lehtovuori Oy:n ja Hermia Yrityskehitys Oy:n yhteisessä tuotekehityshankkeessa järjestetään kaikille avoin Pyöräparkki-ideakilpailu<http://www.opinator.com/l/pyora>. Tavoitteena on ideoida pyöräparkkijärjestelmä, missä hyödynnetään digitalisaatiota ja avoimia rajapintoja uusien palveluiden mahdollistamiseksi.

Alustavasti kehityskohteena on tietynlainen "laatikkorakenne", jossa pyörät lukitaan omiin laatikkoihinsa, mutta digitaalinen järjestelmä  mahdollistaa myös muiden lukitus- ja säilytystapojen hyödyntämisen. Lukitusta käytetään matkapuhelimen tai muun mobiililaitteen avulla.

Ideakilpailuun voi osallistua 15.6.2016 asti. Ideakilpailun päättymisen jälkeen järjestetään yhteinen ideapaja, jossa ideat julkaistaan ja palkitaan. Ideapaja järjestetään 21.5.2016.. Ideapajassa on tarkoitus viedä yhdessä esitettyjä ideoita pidemmälle, jotta mahdollisimman monen käyttäjäryhmän tarpeet tulevat tunnistetuksi. Kaikki ideat ja tulokset tulevat olemaan julkisia, ja siten kaikkien käytettävissä eri sovelluksiin tai tarkoituksiin

Lisätietoja Pyöräparkki-ideakilpailusta ja järjestäjien yhteystiedot Facebookista<https://www.facebook.com/pyoraparkki/timeline> ja nettisivuilta<http://www.opinator.com/l/pyora>.

Nyt siis ideoimaan ja kehittämään tulevaisuuden pyöräpysäköintiä!

Terveisin,

Virpi Ansio

p. 0407617574
www.kulkulaari.fi<http://www.kulkulaari.fi/>