[Pyoraily-lista] Nojapyöräily nousussa

Ari Paanala paanala at hytti.uku.fi
Pe Elo 14 18:13:38 EEST 2009

> Terve!
>
> My=F6s nojapy=F6r=E4ily ylitti uutiskynnyksen, Pohjanmaan TV-uutiset esitte=
> li eilen n=E4ytt=E4v=E4sti Kokkolassa poljettua uutta "Lowride" -tapahtumaa=
> : http://areena.yle.fi/video/357548. Nojapy=F6riss=E4 ihastuttaa niiden ajo=
> mukavuuden lis=E4ksi vauhti, t=E4ss=E4kin retkihenkisess=E4 tapahtumassa ke=
> skinopeus oli kuulemma 30 km/h.
>
> Rullaavaa viikonloppua,
>
> Matti Hirvonen
> <http://www.pyoraillensuomessa.fi/>

T,

Nojapyöristä voivat kiinnostuneet kysellä lisää allekirjoittaneelta. Olen
harrastanut nojapyöriä vuodesta 1993. Olen ollut perustamassa mm. Kevytkulkuneuvojen
ystävät ry:tä ja toiminut sen hallituksessa pitkään ja mm. pjnä.

Mieluummin jalat edellä kuin pää edellä, mieluummin matalammalta kaatuen
kuin korkeammalta, mieluummin niskat suorassa kuin könöttäen, mieluummin
nojatuolissa kuin satulaputken päässä, mieluummin tuulta kuin vanerilevyä
edessä tuulta puskien - Mikä se on?

tv.
Ari Paanala