[Pyoraily-lista] Kaisa Leka on Vuoden pyöräilijä 2012

Mon toukokuu 7 16:52:15 EEST 2012

Pyöräilyviikko on täydessä vauhdissa ja tänään oli ohjelmassa mm. Vuoden pyöräilijän 2012 palkitseminen ja tiedotustilaisuus. Vuoden 2012 pyöräilijäksi valittiin sarjakuvataiteilija Kaisa Leka. Perusteluna valinnalle olivat aktiivinen pyöräilyharrastus, pyöräilyn puolesta puhuminen ja kirjoittaminen sekä toimiminen innostavana esimerkkinä arkipyöräilyyn ja pyörämatkailuun.

"Olen todella innoissani siitä, että minut on valittu Vuoden pyöräilijäksi ja toivon, että voisin inspiroida mahdollisimman monia muitakin hyppäämään pyörän päälle niin arjessa kuin lomillakin. Minulla ei ole jaloissani pullistelevia pohjelihaksia vaan proteesit, mutta pyörämatkoilla tärkeintä ei olekaan lihasvoima vaan sinnikkyys," Kaisa Leka kertoi tänään järjestetyssä tiedotustilaisuudessa Helsingin kaupunkisuunnitteluviraston info- ja näyttelytila Laiturissa.

Tunnustuksen luovuttivat Suomi Pyöräilee -kampanjan puheenjohtaja Antero Naskila ja Pyöräilykuntien verkoston toiminnanjohtaja Matti Hirvonen. Lisäksi palkintoon kuului 300 € arvoinen lahjakortti pyöräliikkeeseen sekä pyöräilyvarusteita.

Lisätietoja: http://www.poljin.fi/

[cid:616250810 at 04052012-2CD0]

Piirros: Kaisa Leka 2012. Kuvitusta Kaisa ja Christopher Lekan uutuuskirjasta Expedition No 3.

****************

(09) 771 2282, 040 419 4555

URL: http://listserv.kuntaliitto.fi/pipermail/pyoraily-lista/attachments/20120507/019fe15e/attachment-0001.htm
Ei-tekstimuotoinen liite on poistettu...