[Pyoraily-lista] KUTSU - Velo-city- ja ECOMM -jälkiseminaari ja Liikkujan viikon tiedotustilaisuus 16.9.2013

Nisula Petteri Petteri.Nisula at poljin.fi
Mon Elo 12 16:51:48 EEST 2013

Hyvä pyöräilyn edistäjä,

Tervetuloa kuulemaan pyöräilyn edistämisen ja liikkumisen ohjauksen uusin tieto kahden kansainvälisen konferenssin jälkiseminaariin, Helsinkiin.

Kesän alussa järjestettiin kaksi viisaan liikkumisen kansainvälistä konferenssia: European Conference on Mobility Management (ECOMM) Gävlessä ja Velo-city pyöräilynedistämiskonferenssi Wienissä. ECOMM ja Velo-city jälkiseminaarissa nostetaan esille kummassakin konferenssissa kuultuja ajankohtaisia ja tuoreita aiheita niin pyöräilyn kuin liikkumisen ohjauksen aihealueista.  Tervetuloa kuuntelemaan, verkottumaan, keskustelemaan ja oppimaan suomalaisten alan asiantuntijoiden kanssa.

Velo-city ja ECOMM 2013 -kansallinen jälkiseminaari järjestetään 16.9. klo 9 – 15 Helsingissä kulttuuritehdas Korjaamossa.

Jälkiseminaarin jälkeen klo 15.15 alkaa Liikkujan viikon tiedotustilaisuus, johon jälkiseminaarin osallistujille on varattu rajallinen määrä paikkoja.

OHJELMA JA ILMOITTAUTUMINEN

Tilaisuuden tarkempi ohjelma sekä ilmoittautuminen Motivan sivuilla<http://www.motiva.fi/ajankohtaista/tapahtumat/ecomm_ja_velo-city_2013_kansallinen_jalkiseminaari.486.html>. Viimeinen ilmoittautumispäivä tilaisuuteen on perjantai 6.9. Tilaisuuteen mahtuvat 100 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

RUOKAILU

Kulttuuritehdas Korjaamon ravintola järjestää jälkiseminaarin osallistujille maksullisen

buffet-ruokailun (9,50 €), johon ilmoittaudutaan jälkiseminaarin ilmoittautumisen yhteydessä.

Jälkiseminaarin osallistujille on tarjolla aamulla sekä iltapäivällä kahvia ja teetä.

SAAPUMINEN PAIKALLE

Kulttuuritehdas Korjaamo<http://www.korjaamo.fi/fi> sijaitsee Helsingin Töölössä, osoitteessa Töölönkatu 51 a-b. Katso sopivin tapa saapua paikalle reittioppaasta<http://www.reittiopas.fi/fi/?to=korjaamo+kulttuuritehdas,helsinki>.

Viisaan liikkumisen terveisin,

Pyöräilykuntien verkosto ja Motivan viisaan liikkumisen tiimi.

Petteri Nisula
Pyöräilevät ja kävelevät koulubussit –hankkeen projektipäällikkö
petteri.nisula at poljin.fi<blocked::mailto:petteri.nisula at poljin.fi>
gsm: 044 550 1445