[Pyoraily-lista] Pyörämatkailusivut avattu!

Korhonen Pasi pasi.korhonen at poljin.fi
Ti Kesä 5 13:30:47 EEST 2007

Hei,

Pyörämatkailusivut Pyöräillen Suomessa on avattu osoitteeseen http://www.poljin.fi/pyoramatkailu.

Käykää sivuilla ja kommentoikaa. Sivuja pyritään kehittämään edelleen ja KAIKKI PALAUTE OTETAAN KIITOLLISENA VASTAAN. Sivujen rakenne alkaa olla lopullisessa muodossa, mutta mikäli teillä on esimerkiksi pyörämatkakertomuksia, niin niille voidaan tehdä oma sivu. Koska nyt poljin sivujen alla julkaistut sivut on tarkoitus kehittää ensi vuoden Fillari-messuihin mennessä omiksi Pyöräillen Suomessa -sivuikseen, otetaan myös pyörämatkailuun liittyviä KUVIA mielellään vastaan.

Matkailupalveluiden tarjoajat on kaivettu lähinnä oppaista ja verkosta, joten listat eivät varmaankaan ole täydellisiä. Mikäli löydätte näistä puutteita, ilmoittakaa meille niin lisäämme kaikki pyöräilyyn liittyvät yritykset mielellään sivuille. Tähän puoleen voivat kiinnittää huomiota etenkin eri kuntien yhteyshenkilöt. Palveluntarjoajille osioon tulee vielä lomake, jossa eri palveluidentarjoajat voivat ilmoittaa meille yrityksensä toiminnasta.

Kun sivuja on vielä korjailtu ja päivitetty kommenttienne perusteella, teemme aiheesta tiedotteen lehdistölle kesäkuun loppupuolella.

Kommentit ja yhteydenotot:

Tommi Sirviö

projektikoordinaattori - Pyöräilyvuosi 2007

Toinen linja 14

p: 09-7712541

gsm: 044-5501445

e-mail: tommi.sirvio at poljin.fi

Kesäisin terveisin,

Pasi Korhonen,

______________________________________

Pyöräilykuntien verkosto ry.

09-771 2282 / 040-419 4555