[Pyoraily-lista] Pyöräilykuntien verkosto ry etsii TOIMINNANJOHTAJAA

Korhonen Pasi pasi.korhonen at poljin.fi
Ti Kesä 3 10:11:15 EEST 2008

Pyöräilykuntien verkosto ry on kunnallis-, valtion- ja tiehallinnon sekä järjestöjen ja muiden tahojen välinen yhteistyöverkosto. Verkoston tehtävänä on edesauttaa pyöräilyn ja muun kevyen liikenteen kehittämiseen liittyvää vuorovaikutusta ja tiedonvaihtoa eri tahojen välillä sekä tuottaa kevyen liikenteen edistämiseen liittyvää materiaalia.

Vuonna 1997 perustetulla verkostolla on keskeinen rooli kevyen liikenteen edunvalvojana ja edistäjänä Suomessa.

Polkupyöräily on sekä liikenne- että liikuntamuoto. Pyöräilyn edistämisen yhteiskunnalle tuomia etuja voidaan tarkastella niin liikenneturvallisuus-, kansanterveys- kuin ympäristönäkökulmastakin.

Pyöräilykuntien verkosto ry etsii TOIMINNANJOHTAJAA

Toiminnanjohtajan työnkuva on laaja-alainen, jonka keskeisiin tehtäviin lukeutuu tiedottaminen ja toimituksellinen työ (Poljin -lehden päätoimittajuus). Toimiin kuuluvat myös mm. hankkeiden suunnittelu ja koordinointi, kampanjoinnin suunnittelu ja toteutus, internetsivujen toimittaminen ja ylläpito sekä yhteyksien pitäminen yhteistyökumppaneihin.

Tehtävän hoitaminen edellyttää monipuolisia kirjallisen ja suullisen viestinnän taitoja. Korkeakoulututkinto, kevyen liikenteen alan tietämys, projektityön haasteiden tuntemus ja kielitaito katsotaan eduksi. Odotamme myös hyvää yhteistyökykyä, kehityshalukkuutta sekä positiivista elämänasennetta.

Vapaamuotoiset palkkatoivomuksen ja ansioluettelon sisältävät hakemukset tulee toimittaa torstaihin 12.6.2008 mennessä osoitteella Pyöräilykuntien verkosto ry, Toinen linja 14, 00530 Helsinki tai sähköpostitse yhdistyksen toiminnanjohtajalle. Lisätietoja antavat toiminnanjohtaja Pasi Korhonen, etunimi.sukunimi at poljin.fi, 040 - 419 4555 sekä hallituksen puheenjohtaja Antero Naskila 09 - 3103 7123.

Kesäisin terveisin,

Pasi Korhonen,

______________________________________

Pyöräilykuntien verkosto ry.