Kaija.Pulli at invalidiliitto.fi Kaija.Pulli at invalidiliitto.fi
Mon Joulu 5 10:11:20 EET 2011

Hei!

Oikein hieno homma. Parhaat onnittelut HePolle. Kiitos kaikille tästä vuodesta. Oikein Hyvää Joulua ja onnekasta tulevaa vuotta! Yritän ensi vuonna ehtiä enemmän näihin pyöräilytapahtumiin.

ystävällisin terveisin Kaija

Kaija Pulli, tiedottaja
Invalidiliitto ry/viestintäosasto
Mannerheimintie 107, 00280 HELSINKI
(käyntiosoite:Nauvontie 8)
puh. (09) 6131 91 tai 040 513 1925, fax (09) 458 7349
kaija.pulli at invalidiliitto.fi, www.invalidiliitto.fi

-----Henkilö pyoraily-lista-bounces at listserv.kuntaliitto.fi kirjoitti: -----
Vastaanottaja: "pyoraily-lista at listserv.kuntaliitto.fi" <pyoraily-lista at listserv.kuntaliitto.fi>
Lähettäjä: Hirvonen Matti
Lähettäjä: pyoraily-lista-bounces at listserv.kuntaliitto.fi
Päivämäärä: 2.12.2011 16.40
Aihe: [Pyoraily-lista] Helsingin pyöräkeskus toteutuu + Pyöräilyn edistämiselle kannatusta

Helsingin pyöräkeskus toteutuu
Helsinkiin suunniteltu pyöräkeskus toteutuu. Pyöräkeskuksen avajaisia on tarkoitus viettää Helsinki-päivänä 12.6.2012 Narinkkatorilla. Näillä näkymin pyöräkeskukseen tulee muun muassa lukittava pyöräparkki, infopiste, huoltopalvelu, pyörävuokrauspiste sekä WC- ja suihkutilat pyöräilijöille.

Lisätiedot Helsingin kaupunkisuunnitteluviraston sivulta: http://www.hel.fi/hki/ksv/fi/Liikennesuunnittelu/Pyoraily/Pyorakeskus
Pyöräilyn edistämiselle kannatusta Helsingissä
Yli puolet helsinkiläisistä kannattaa kaikkia suunnitteilla olevia pyöräilyn edistämistoimia, selviää juuri julkaistusta "Helsinkiläisten ympäristöasenteet ja -käyttäytyminen" -tutkimuksesta. Eniten kannatusta (noin 80% vastaajista) saavat pyörätieverkoston laajentaminen, omien kaistojen rakentaminen pyöräilijöille, turvallisten pyöräpysäköintipaikkojen lisääminen sekä pyöräilyn ja jalankulun nykyistä selkeämpi eriyttäminen. Katso lisätiedot Helsingin ympäristökeskuksen sivulta:
HePo:lle vuoden 2011 Kilpikonna-palkinto!
Tänä vuonna 30-vuotista taivaltaan juhliva Helsingin Polkupyöräilijät ry on todellisessa palkintosateessa. Keskiviikkona 30.11. klo 14 HePo:lle luovutettiin Vanhalla Ylioppilastalolla Helsingin kaupungin vapaaehtoistyön kannustepalkinto turvallisen, sujuvan ja viihtyisän pyöräilyn edistämisestä sekä aktiivisuudesta pyöräilyn edunvalvontatyössä. Palkinnon luovutti tohtori Pentti Arajärvi.

Petteri Nisula
Pyöräilevät ja kävelevät koulubussit &#8211;hankkeen projektipäällikkö
petteri.nisula at poljin.fi
gsm: 044 550 1445