[Pyoraily-lista] VL: Liikkumisen ohjauksen T&K-hankehaku 2012-2013 - väljyyttä aikatauluun

Ti Joulu 20 14:21:41 EET 2011

Terve!

Tiedoksi niille, jotka eivät saaneet suoraan oheista viestiä. Muistattehan, että tällä kertaa erityisesti toivotaan hakemuksia seuraavista teemoista:

*   Pyöräilyn ja kävelyn edistäminen tai vapaa-ajan liikkuminen. Erityisinä kohderyhminä ovat lapset ja nuoret sekä työikäiset.

T: Matti Hirvonen
Lähettäjä: Okariina Rauta [mailto:okariina.rauta at motiva.fi] Puolesta LIVE
Lähetetty: 20. joulukuuta 2011 13:51
Vastaanottaja: LIVE
Aihe: Liikkumisen ohjauksen T&K-hankehaku 2012-2013 - väljyyttä aikatauluun
Tärkeys: Suuri
Jakelu: LIVEn jäsenet, LOHJELMAn ohjausryhmien yhdyshenkilöt, VILI-ryhmä, Liikkujan viikon yhteyshenkilöt

Hei!

Liikkumisen ohjauksen T&K-hankehaun 2012-2013 aikataulua on väljennetty saadun palautteen vuoksi.

Hankehaku umpeutuu alkuperäisen aikataulun mukaisesti 30.12.2011 klo 13.00 mennessä. Toimittakaa hakulomakkeet täytettynä sen hetkisillä tiedoilla määräaikaan mennessä. Hakemuksiin ei vielä vaadita vahvistettuja tietoja hankkeeseen osallistuvista yhteistyökumppaneista eikä mahdollisesta omarahoitusosuudesta.

Hanketietoja voi täydentää aina perjantaihin 20.1.2012 klo 13.00 asti, jolloin viimeistään toimitetaan kaikki tarkennukset hakemukseen sähköpostiosoitteella kirjaamo at liikennevirasto.fi
Hakemukset ja niiden täydennykset käsitellään tammikuun aikana. Kaikille hakijoille tiedotetaan helmikuun aikana hyväksytyksi tulleista hankkeista. Hylätyistä hankkeista tiedotetaan asiaosaisia.

Toivomme, että pieni jousto aikatauluun helpottaa hankkeiden valmistelutyötä.

Lisätietoa hankehausta: http://motiva.fi/liikenne/liikennejarjestelma_ja_liikkumisen_ohjaus/liikkumisen_ohjauksen_ohjelma/hankehaku_2012-2013<http://motiva.fi/liikenne/liikennejarjestelma_ja_liikkumisen_ohjaus/liikkumisen_ohjauksen_ohjelma/hankehaku_2012-2013>

Yhteistyöterveisin
Okariina Rauta
Okariina Rauta