[Pyoraily-lista] Pyöräliikenteen huippuosaajat Suomessa 30.-31.10.

Mon Syys 15 15:21:07 EEST 2014

Hyvät pyöräilyn edistäjät

Maailman parhaiden pyöräliikenteen asiantuntijoiden oppeja ja kokemuksia on tarjolla Helsingissä 30.-31. lokakuuta. Hyödyntäkää ihmeessä tämä tilaisuus saada todella korkeatasoista täsmäkoulutusta. Yhtenä kouluttajista toimii itsellenikin tuttu herrasmies Herbert Tiemens, jonka ansiosta mm. Houtenin kaupungissa on pyöräilyn kulkutapaosuus yli 40 % ja pyöräilyn pikateistä (Cycling Higways, Non-stop cycling routes jne.) on tullut viime vuosina käsite, josta muu pyöräilevä maailma ottaa esimerkkiä.

T: Matti Hirvonen / Pyöräilykuntien verkosto

TTY täydennyskoulutus

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/orangeCornerBottomLeft.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/orangeCornerBottomRight.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/cornerTopLeft.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/cornerTopRight.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/filebank/167-Pyoraily.jpg]

ThinkBike 2014 - pyöräliikennekoulutus

Hollannista ja Tanskasta löytyvät maailman parhaimmat pyöräilykaupungit kulkutapaosuuksina ja turvallisuuslukuina mitattuna. Yksi merkittävä syy siihen on pyöräily-ystävällinen liikenneinfrastruktuuri. ThinkBike 2014 tarjoaa suomalaisille liikenteen ja maankäytön suunnittelijoille mahdollisuuden korkeatasoiseen pyöräilyn suunnittelukoulutukseen, jossa on puhujina alan huippunimiä Hollannista ja Suomesta.

Kenelle

Koulutus soveltuu kaupunki- ja ympäristösuunnittelijoille, liikennesuunnittelijoille, katusuunnittelijoille, suunnittelutoimistoille ja -konsulteille sekä ministeriöiden, valtion virastojen ja Ely-keskusten asiantuntijoille.

Koulutuspäivät järjestetään 30.-31.10.2014 Helsingissä Hotelli Simonkentässä. Tavoitteena on lisätä osallistujien pyöräilyverkon ja -väylien suunnitteluosaamista sekä tukea pyöräilyn kilpailukyvyn vahvistamista jo kaavatasolta alkaen. Koulutuksessa pyritään ratkaisemaan konkreettisia ongelmia ja sovelletaan opittua suoraan käytäntöön. ThinkBike 2014 tarjoaa myös tilaisuuden verkostoitua ja ottaa oppia parhaista kansainvälisistä käytännöistä.

Koulutuksen hinta on 1100 euroa + alv 24 % sisältäen aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan koulutuspäivien aikana.

Kouluttajat

Vierailevina huippuasiantuntijana Rico Andriesse (Goudappel Coffeng), Dick van Veen (Mobycon) ja Herbert Tiemens (Region of Utrecht). Päivien isäntänä toimii pyöräilytutkija Kalle Vaismaa Tampereen teknillisestä yliopistosta.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä koulutuspäällikkö Karri Inkiseen, puh. 040 849 0482, karri.inkinen at tut.fi<mailto:karri.inkinen at tut.fi> ja katso lisätietoja koulutuksen www-sivuilta<http://www.tut.fi/fi/yrityksille/taydennyskoulutus/koulutustarjonta/thinkbike-2014/index.htm>.

Ilmoittaudu koulutukseen<https://www.webropolsurveys.com/Answer/SurveyParticipation.aspx?SDID=Fin769844&SID=e0340c04-0cb1-4bf0-9a2b-b1ecf4e56428&dy=1651141048> viimeistään 1.10.2014.

[TTY Täydennyskoulutus]<http://www.tut.fi/edutech/>

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/cornerBottomLeft.gif]

[http://www.tut.fi/taydennyskoulutus_uutiskirje/_sys_/images/cornerBottomRight.gif]

Mikäli et halua vastaanottaa uutiskirjettä tulevaisuudessa, peru uutiskirje<http://ttyuutiskirje.mcasiakas.net/taydennyskoulutus_uutiskirje/uutiskirje/taydennyskoulutus/peru-tilaus/karri.inkinen@tut.fi/53eb134316150/>. Jos haluat tilata uutiskirjeen toiseen osoitteeseen, tee se täällä<http://ttyuutiskirje.mcasiakas.net/taydennyskoulutus_uutiskirje/uutiskirje/taydennyskoulutus/tilaa/>. Osoitelähde: Edutechin asiakasrekisteri