[Pyoraily-lista] Olosuhdeseminaari 6.11.2014_Ohjelma ja ilmoittautuminen

Kinnunen Liisamaria Liisamaria.Kinnunen at likes.fi
To Syys 11 13:13:45 EEST 2014

Tule kuulemaan, miten elinympäristöämme Suomessa kehitetään aktiiviseen arkiliikkumiseen. Aiheina: kävelyn ja pyöräilyn edistäminen, keskustojen kehittäminen, asuinalueet, ympäristön kehittäminen, hyvinvointijohtaminen kunnissa erityisesti liikennesuunnittelun ja kaavoituksen näkökulmasta, lähiluonnon terveys- ja hyvinvointivaikutukset, tutkittua tietoa liikunnan vaikutuksesta terveyteen sekä tutkitun tiedon ja poikkihallinnollisuuden hyödyntäminen käytännön työssä.

Maksuton seminaari Paasitornissa (Paasivuorenkatu 5A) Helsingissä torstaina 6.11.2014 klo 8.30 - 16.00.
Suora videolähetys aamupäivän osuudesta klo 9.30 - 12.00 alueellisiin ELY-keskusten ja AVIen järjestämiin alueellisiin tilaisuuksiin Kuopiossa, Oulussa, Turussa ja Vaasassa.
Ohjelma ja ilmoittautuminen:

Yhteistyössä: opetus- ja kulttuuriministeriö, sosiaali- ja terveysministeriö, ympäristöministeriö, liikenne- ja viestintäministeriö, Metsähallitus, Suomen Kuntaliitto ry, Liikennevirasto, Valo ry, Suomen Latu ry, Pyöräilykuntien verkosto ry, Ikäinstituutti sekä Kunnossa kaiken ikää -ohjelma yhteistyössä elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä aluehallintovirastojen kanssa.

Tervetuloa saamaan ideoita hyvistä toteutuksista ja malleista kävelyn ja pyöräilyn lisäämiseksi sekä asuin- ja elinympäristömme olosuhteiden kehittämisestä arkiliikuntaan kannustavaksi. Tule verkostoitumaan alan osaajien kanssa!

Viestiä saa välittää eteenpäin. Pahoittelut mahdollisesta päällekkäisestä postauksesta.

Ystävällisin terveisin,
Liisamaria Kinnunen
Liisamaria Kinnunen, kehittämispäällikkö
Kunnossa kaiken ikää (KKI) -ohjelma