[Pyoraily-lista] Ennakkotietoa kestävän liikkumisen rahoitushauista vuodelle 2015

Ti Syys 9 10:01:12 EEST 2014

Hyvät pyöräilyn ja kävelyn edistäjät,

Ohessa ennakkotietoa kahdesta ensi vuoden rahoitushausta. Liikkumisen ohjauksen valtionavun hakuilmoitus julkaistaan 15.10.2014 ja hakemukset pitää jättää 15.1.2015 mennessä.

Kävelyn ja pyöräilyn edistämistä tukevan T&K –rahoituksen hakuilmoitus julkaistaan tammikuun alussa ja hakuaika päättyy helmikuun lopussa. (mikäli haku käynnistyy).

T: Matti Hirvonen / Pyöräilykuntien verkosto ry

TIEDOKSI: Ennakkotieto kestävän liikkumisen hakumenettelyistä vuodelle 2015

Talven 2014–2015 aikana on tulossa kaksi kestävään liikkumiseen liittyvää, kunnille ja muille paikallisille tai seudullisille toimijoille suunnattua rahoitushakua.

Tarkemmat tiedot julkaistaan kunkin haun alkaessa. Hauista tiedotetaan Liikenneviraston sivuilla sekä muun muassa liikkumisen ohjauksen verkoston (LIVE-verkoston) sähköpostilistalla.

Lisätietoa hakujen sisällöistä ja aikatauluista Liikenneviraston sivuilta<https://koulutus.vineyard.fi/extranet/stat_redirect.jsp?pe=301891773&m=303666700&continue=http://portal.liikennevirasto.fi/sivu/www/f/liikenneverkko/liikennejarjestelma/liikennejarjestelman_suunnittelu/20110601_kestava_liikkuminen/Ennakkotieto_hakumenettelyista_2015#.VA2cGmO7Z61>.

[cid:image1.jpg]

URL: <http://listserv.kuntaliitto.fi/pipermail/pyoraily-lista/attachments/20140909/e87d0c33/attachment-0001.html>
A non-text attachment was scrubbed...
Name: image1.jpg